1. Otwórz zeszyt i zapisz temat lekcji
Lesson
Topic: Places - story lesson 3
2. Przypomnij sobie piosenkę z poprzedniej lekcji.
- W tym celu wykonaj zadanie ze strony 59 z zeszytu ćwiczeń. Jeśli nie wziąłeś ćwiczeniówki ze szkoły, kliknij w poniższy obrazek, a odpowiedzi zapisz w zeszycie (lub na kartce)
- Zaśpiewaj piosenkę patrząc na tekst lub z pamięci :-)
- W tym celu wykonaj zadanie ze strony 59 z zeszytu ćwiczeń. Jeśli nie wziąłeś ćwiczeniówki ze szkoły, kliknij w poniższy obrazek, a odpowiedzi zapisz w zeszycie (lub na kartce)
- Zaśpiewaj piosenkę patrząc na tekst lub z pamięci :-)
3. Zapoznaj się z historyjką z rozdziału 5.
Otwórz podręcznik na str. 52-53 i przeczytaj tekst.
Następnie odpowiedz sobie na pytania:
- Where are the children? (Gdzie są dzieci?)
-Does Judy want another ice-cream? (Czy Judy chce kolejnego loda?)
4. Poznaj słownictwo z historyjki. Zapisz w zeszycie
-the big wheel - diabelski młyn
-Can I have a strawberry ice cream, please? - Czy mogę poprosić o loda truskawkowego?
-Look out! - Uwaga!
-It's snowing - pada śnieg
5. Obejrzyj wersję animowaną historyjki.
Otwórz podręcznik na str. 52-53 i przeczytaj tekst.
Następnie odpowiedz sobie na pytania:
- Where are the children? (Gdzie są dzieci?)
-Does Judy want another ice-cream? (Czy Judy chce kolejnego loda?)
4. Poznaj słownictwo z historyjki. Zapisz w zeszycie
-the big wheel - diabelski młyn
-Can I have a strawberry ice cream, please? - Czy mogę poprosić o loda truskawkowego?
-Look out! - Uwaga!
-It's snowing - pada śnieg
5. Obejrzyj wersję animowaną historyjki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz